18 de març 2007

Trobada UOC (II)


Aquesta primera trobada de la meva segona etapa d’estudiant a la UOC m’ha ajudat a començar a dibuixar el mapa virtual cap a la Xina que, si tot va bé, m’ocuparà els propers tres anys.

La conferència sobre la ruta de la seda de Joan Tarrida va ser excel·lent. Molt més enriquidora que l’antic model de consultoria de les trobades. També vaig assistir a un taller sobre blogs a càrrec de l’Enric Gil. Visiteu el seu propi blog; segurament us aportarà idees.

Vaig acabar el dia ben satisfet, amb ganes de tirar endavant. Ara tocarà començar a enviar PACs!

(Ara així entre nosaltres: altres aspectes de la trobada només us els podria comentar en persona. L’excés de surrealisme no queda bé per escrit.)

Per cert! Si teniu temps aprofiteu per visitar l'enllaç del mapa! És d'allò més interessant!

6 comentaris:

Francesca ha dit...

OK! Xavier, Matty, a mi m'agrada el cafè sol curtet, qualsevol lloc on el serveixin m'estarà bé... però jo no em quedo sense saber què va passar a la conferència del plagi-monster! envieu-me un mail a la UOC!

Matty ha dit...

També em demano un cafetó sol i sense sucre ni sacarina! Ai, perquè hem de patir tant?

Matty ha dit...

per cert... ara només faltaria saber si a la conferència sobre la Ruta de la Seda, l'apartat sobre Samarcanda també va estar "inspirat" en el meu TFC... millor no hi penso, oi?

Xavier ha dit...

Hola noies!
Fem aquest cafè quan vulgueu. Podrem parlar d’aquest tema i de molts altres més interessants i, sobre tot, més agradables.
Fins aviat!

Anònim ha dit...

M'agrada aquest canvi que ha fet la UOC, fent més tallers. El de la ruta de la seda es va fer molt amè.

Anna

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per la referència, Xavier.