04 de març 2007

Trobada UOC

El dia 17 de març serà la trobada de la UOC. Per primera vegada assistiré com a estudiant d’Àsia Oriental. En la configuració del meu horari he vist un taller molt interessant a càrrec d’en Joan Tarrida titulat “Mercaders i productes a la ruta de la seda”. No me la puc perdre: Ciències de l’Educació, aula 22 , d'11 a 12 hores.

La sorpresa ha sigut després: a la mateixa aula, immediatament després hi haurà un altre taller a càrrec d’en Joan Campàs titulat “Comentar una obra d’art: el Guernica de Picasso”. Els que conegueu la història estareu d’acord que, de vegades, resultat difícil creure en les casualitats.

I jo que volia oblidar!!

2 comentaris:

Matty ha dit...

Hola Xavier! estic al.lucinada! Jo que estava contentíssima per descubrir el teu blog... i em trobo "la sorpresita"! jo tampoc crec en les casualitats...
Suposo que penses assistir-hi i seure a primera fila a veure si té un mínim de dignitat (ui, no sé) i se li cau la cara de vergonya. Necessites suport? club de fans?

Francesca ha dit...

Ep, Xavier... jo no tinc trobada pel Màster, però si vols suport compta amb mi... "pa mí" que no li caurà la cara de vergonya perquè, tot i que té cara (molta i dura) la seva manca de vergonya és òbvia!
Torno a insistir: no oblidis...PUBLICA!
Petons i no et facis "mala sang" val?